Nastąpiła aktualizacja Portalu Biznesbezprzerwy.pl
Prosimy o przeładowanie strony w celu prawidłowego załadowania serwisu
Przeładuj stronę
Platforma wspierania bezpieczeństwa
i budowania odporności przedsiębiorstw
Filtr wyszukiwania
Szukaj w:
Filtrowanie szkoleń
Strefa Szkoleń i Doradztwa
Rodzaj szkolenia:
Kraj:
Miasto:
Termin:
od do

Brak wyników dla podanej frazy

Czy nie ma błędów we frazie?
Wpisz inne słowa kluczowe lub skorzystaj z kategorii zagadnień
NUODO. Projekt polskiej ustawy i zmiany wobec dotychczasowych wymagań UODO
bezpieczeństwo i rola informacji
12 września 2017 roku Ministerstwo Cyfryzacji udostępniło do publicznej dyskusji projekt Nowej Ustawy ODO.
Cyfrowe kompetencje pracownika (jego wiedza i umiejętności) coraz częściej stanowią płaszczyznę penetracji konkurencyjnej za informacjami nieujawnionymi – dostęp do chronionych danych osobowych pracownika staje się „wytrychem informacyjnym” do zasobów firmy. Rozwój technik i technologii powoduje, że pracodawca – jako administrator danych osobowych – ma coraz większy zbiór danych pracowniczych, a dostęp do kolejnych uzyskuje niemal automatycznie. Dlatego tak wielkie znaczenie ma treść RODO/GDPR oraz poddany pod osąd publiczny projekt nowej ustawy będący wraz z rozporządzeniami ścieżką jej wprowadzenia do polskiego prawodawstwa.

Wybrana treść jest dostępna wyłącznie dla zarejestrowanych Użytkowników

Duża część materiałów publikowanych na Portalu - w tym poniższa pozycja - jest darmowa. Aby uzyskać do niej dostęp wystarczy się zarejestrować. Otrzymasz wówczas indywidualne konto Użytkownika, które umożliwi Ci korzystanie z bezpłatnych zasobów merytorycznych Portalu, a także - w przypadku płatnej części produktów - dokonywanie zakupów.
Wybierz rodzaj konta, którego funkcje najbardziej odpowiadają Twoim potrzebom i korzystaj z Portalu Biznesbezprzerwy.pl bez ograniczeń!

Komentarze

    Nikt jeszcze nie ocenił ani nie skomentował tego materiału. Bądź pierwszy!
Powiązane treści
BAZA WIEDZY
Autor: a&s Polska
Pracownik i jego kompetencje cyfrowe
Autor: a&s Polska
Problemy w ochronie z punktu widzenia klienta